Sämst ever

Yes, i know, uppdateringen denna veckan har varit pissdålig!
Haft fullt upp med annat så bloggen har fått lida, ber om ursäkt för detta!

Beachpartyt i onsdags var väl okej, förfesten var bra jävla mycket bättre än själva holmen besöket kan jag säga!
Förfestade hos Evelina ute på "landet" , sen åkte vi in till stan och virra runt där ett tag innan vi kom till holmen, och väl där tappade jag bort mitt gäng och var gärna utanför själv ett tag, och där i min ensamhet hade jag tänkt att dricka upp min sista cider, men då kom farbror vakt och bad mig hälla ut den efter en klunk, jävlar var pissigt!
Efter en lång natt med dans bråk och fylla gick jag och min man hem och sov!

Just nu sitter jag hemma hos hjärtat med hans lillasyster, han har tyvärr redan gett sig iväg, (och klockan är inte ens nio), på sin smyckade cykel, grankulor, glitter och regskylt kör han med, hejja!
Jag måste medge att jag har en liten klump i magen för detta, men vad gör man, sköter dom sig så är det väl bara roligt att dom har kul, tråkigt nog är vädret skit, som vanligt på studenten, förjävla tråkigt!

Nu ska jag sätta mig och kolla barnprogram och sörja att alla super och jag sitter hemma!

Love Johanna!


Min andra hälft, hela min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0