Mys med Johanna!

Skolan komenterar vi inte, det ända jag säger är sjukt tråkigt.

Efter skolan tog jag en promenad till Johanna, har hjälpt henne att städa hela lägenheten, och jösses vad dammigt det var, men nu är det fint och rent i hela jädra huset!
Efter städningen åt vi pannkakor med köttfärs i, mums, och efter maten gick vi ut en sväng med jacko innan vi satte oss framför tvn och satte på "boattrip" jäkla rolig men dock oklar film.

Nu är filmen slut och mariette har även kommit hit och gör oss sällskap, när rasmus kommer hit sen ska vi åka hem till mig och hämta grejer för jag ska sova här inatt!

Ha en trevlig torsdagskväll!
Love Johanna!


Kommentarer
Postat av: Emmy Svantesson

Du tror inte du kan ta med mitt linne till skolan imorgon? :)

2009-06-07 @ 21:28:52
URL: http://emmyoliviasvantesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0