Minigolf

Dagen började med skola, seg skoldag, som vanligt!!!
Men jag kämpade mig igenom den, även om det är sjukt jobbigt imellanåt!

Efter skolan åkte jag och mamma och handlade, och jag körde lite, som gick bra som vanligt, hihi.
Efter handlingen så åkte vi hem och mamma gjorde mat, kyckling, sallad och tzatziki, jätte gott.
Sen gick jag och la mig en stund, hann inte somna, för Johanna ringde och frågade om jag och kekke ville följa med henne och Rasmus och spela minigolf, men kekke tränade ( som vanligt! ) så jag åkte med själv, och jag måste erkänna att jag SUGER på mingolf, helt otroligt, plus att mitt tålamod inte är det bästa, så när det har gått dåligt sex gånger så har jag lust att kasta den förbannade klubban åt skogen, vilket jag inte gjorde denna gången, haha.
När vi hade spelat klart så tog vi en fika och pratade lite innan vi åkte hemmåt igen.
Så nu sitter jag här och väntar på att hjärtat ska ringa, då ska jag cykla och möta honom och han ska sova här inatt, mys!

Johanna, du ska veta att jag finns här natt som dag, och jag älskar dig över allt annat lillasyster!



Mums

jordgubbstårta, dåligt samvete!

tutterduvorna, deras tårta försvann på tio sekunder, haha!

Nu ska jag kolla på simpsons och städa!
Ha en trevlig onsdagskväll!

Love Johanna!

Kommentarer
Postat av: johanna och rasmus:)

2009-06-03 @ 20:53:02
Postat av: Johanna och rasmus :)

du förlorade på minigolfen (: rasmus kom 1 och jag 2 ;:D <3

2009-06-03 @ 20:53:48
Postat av: Johanna

det är ju så tråkigt att jag förlorade allihopa :D

2009-06-04 @ 00:26:44
URL: http://tokjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0