Min helg i tre delar

Har gjort en hel del i helgen så jag tar det i tre inlägg istället för att smälla in allt i ett, jag har tyvärr inte haft tid att blogga något i helgen så jag får skriva hela helgen nu istället, kekke ligger och glor på tvn så det finns inte mycket annat för mig att göra ändå!

I fredags var jag först med Johanna och Rasmus,vi var iväg till skövde och shoppade lite direkt efter skolan, blev en hel del fint som jag visar nedanför här sen, och när vi hade kommit hem åkte vi och handlade chips och så och åkte hem till Johanna, vi skulle kolla på film där, och när filmen hade börjat kom även kekke och hade mys med oss!
Skulle egentligen sovit hos kekke men Johanna ville att jag skulle sova där så jag stannade där över natten, på lördagen skulle vi ut till ekby och fira Johannas fördelsedag hos hennes farmor!

  
Klänning gina 249:- Linne gina 149:-  Oversize tröja gina 149:-

  
Linne gina 149:-    klänning HM 249:-  Shorts gina 199:-


Armband gina 169:-

 
Mitt paket från HM hade även kommit, svarta gladiator sandaler (198:-) och bikini i snygga färger (159:-)

Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0