Lite snabb uppdate..

Jahaja, nu var det ett tag sen igen!
Dom senaste dagarna har bara varit så jädrans röriga och jag har varit alldeles för upptagen för att ägna mig åt bloggen!
Studenten var väl inte roligast direkt, tyckte så jädrans synd om alla som tog, att just studenten dagen skulle bli så regnig och tråkig, men det är ju som vanligt på skolavslutning och studentdan.

Min man hade det väl inte heller tur med vädret som skulle ut och cykla, men honom gick det ingen nöd på (tyvärr) , han cyklade med svart/gröna byxor, (som fortfarande var vita när han lämnade mig på morgonen) krasslig röst och stank öl som en alkoholist, men som sagt, han cyklade och såg glad ut, jag därimot satt i Töreboda och var orolig som en gnu, men jag hade trevligt jag med :)


Igår var jag med Johanna och Rasmus, vi var ute och åkte lite bil på kvällen och när jag kom hem klockan halv fyra på morgonen, låg en trött men väldigt söt pojkvän och väntade i min säng, åh mysgrisen!


Orkar ni läsa mer?!


Just nu sitter jag hos Johanna och gör väl inte speciellt mycket, myser, det är livet det!

Ska gå ut och kika en sväng om en stund, ta lite luft, en promenix, ska spendera natten här!


Nu skiter jag i om ni orkar läsa mer för jag orkar inte skriva mer :)!
Puss och kram


Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0