Liseberg

Har varit på liseberg med älsklingen och hans cykelgäng idag, riktigt lyckad och trevlig dag!
Hinner inte skriva mer än så, och tyvärr inte lägga in bilder heller, klockan är nämnligen 03.21 och jag ska upp 07.30 för att duscha och packa innan bilen går mot falkenberg, ska åka dit med mamma och hennes kompis samt dotter och kika på sånhär teater ni vet?! typ som stefan och krister utomhus, kommer inte ihåg vad det kallas, revy(?)
Det ska iallafall bli riktigt trevligt, ska nog kika in på gekås också, där kan man aldrig vara för mycket, ska även övernatta i en stuga där någonstans så är inte hemma förens på måndag igen, och vem vet, vi kanske kikar in på liseberg innan vi åker hem, där kan man heller inte vara för mycket ;D!
Ne fytusan, 03.24, tre hela minuter har det tagit att skriva detta, ett tecken på att sängen är behövlig!
Ha det bra i solen så hörs vi när jag är hemma igen!

Puss och Kram

Love Johanna!

Usch vad jag kommer sakna min plutt, jag ääääääääääälskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0