Födelsedags firande i ekby!

När vi vaknade på lördagen hoppade jag in i duschen och tog en snabb dusch, vaknade nämnligen klockan tolv och skulle vara i ekby klockan två, så jag fick slänga mig in i duschen innan jag började göra mig iordning!
Väl ute i ekby hjälpte vi Ingbritt att duka fram och sen fikade vi, efter fikat åt vi jordgubbstårta som Ingbritt (johannas farmor) hade bakat, och det är Johannas favorit tårta, mumsigt god!

Senare på kvällen kom Mariette och Louise, och vi gjorde inprincip ingenting, dom åkte väl hem vid elva och då gick jag och Johanna ut på vägen och satte oss på en madrass och spelade kort, haha! Så tråkigt hade vi haft hela kvällen!
Vid ett kom grisen och hämtade mig och vi åkte hem till honom och sov, hm!

  
Älsklingstjejen 16 år! Grattis Gumman<3



När vi var ute gjorde jag ett spår av blommblad, tycker om bilden på något sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0