Clothes



Randigt, Randigt, Randigt!
Hur snyggt är det inte?
Jag är helt kär i dom randiga tröjorna från gina,(den i mitten)  som lite pösiga och tunna, skitsnyggt till ett par slitna jeans shorts och gladiatorskor,med ett par stora örhängen och brillor till, enkelt men snyggt!

_________________________________________________________________________



Ännu mer shopping, men det kan det väl aldrig bli för mycket av? Ne jag tänkte väl det!
Har kikat runt lite idag nu när jag ändå bara ligger här..
Dom slitna jeansen som det bara kommer mer och mer av har smittat av sig på mig, för jag älskar dom bara mer och mer, det är ju hur läckert som helst!? 
Och den pösiga tröjan passar lika bra till långa byxor som till shorts.
Skorna och väskan är jag också helt förälskad i, skorna påminner mig lite om dom som kenza så gärna ville ha, fast dessa är utan klack, vet ni vilka snyggingar jag pratar om?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0