Äventyrs-söndag

Haha ja, äventyr har vi allt varit ute på idag, skulle egentligen bara åkt till tibro och hämtat något till Rasmus pappas bil, men vi hann att vara i/åka igenom en hel del ställen, haha, hjo, tibro, moholm, skövde, och när vi stannade på donken för att äta i skövde ringer Rasmus mamma och frågar om vi inte kan åka och hämta en sadel i falköping också, och visst kunde vi det, vi hade ju inget speciellt för oss iallafall, så vi åkte vidare till falköping för att hämta sadeln, med högsta volym och allsång i bilen hittade vi (efter många om och men) sadelägarens hus så att vi kunde hämta den, när vi var på väg hem åkte vi även igenom skara och lugnås, haha vi hann med en hel del på dom fyra timmarna vi var borta, eller ja, det kändes som tiden bara rusade iväg.
Jag var inte hemma förens runt halv nio och då kom grisen till mig och han ska stanna här inatt!

  

Ne, nu väntar dusch och film, antagligen ensam eftersom min man lär ha somnat när jag har duschat klart, får dra med han in i duschen ;)!

Love Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0