....

Vad är en bästa vän?!

Jag börjar undra om jag har någon!
Ni är som är mina närmsta vänner ska inte ta detta på fel sätt, men när man blir sviken av den som stod en närmast hjärtat, som man trodde var den man alltid kunde luta sig mot, alltid kunde berätta allt för, så är det inte så lätt att veta vart man egentligen har sina nära och kära!

Alla som känner mig vet att jag aldrig skulle svika en bästa vän, att jag aldrig skulle göra något för att såra mina vänner,
att jag alltid finns där om någon behöver mig, att jag ställer upp vad som än händer, att jag verkligen gör allt för att mina vänner ska må bra, för annars mår inte jag bra heller..
Men när man blir sparkad på av sin bästa vän på det här sättet, så undrar man vad man har gjort för fel..
Jag är tydligen inte ens värd sanningen?!
Jag förstår fortfarande inte att min bästa vän har gått och låtsats som ingenting i nästan ett halvår!
Jag älskar denna vän så jävla otroligt mycket innerst inne, det är just det som gör så jävla ont!
Att den vän jag hade närmast hjärtat, som jag älskade/älskar mer än något annat kunde vara så jävla okänslig och göra såhär!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, jag vet bara att från och med nu, ska jag inte lita på någon annan än mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0