Utkast: Sitter hos ...

Sitter hos miss Karppinen just nu, pratat och myst på ströget!
Min finnebus är bäst alltså, mycket kärlek till henne!

Dessutom är det någon som vart inne på min blogg och haft roligt!
komenterat massa trevliga grejer, det roliga är att personen inte förstår att jag vet exakt vem det är !
haha så jävla patetiskt, om du vill något kan du komma direkt till mig och diskutera istället för att komentera anonymt,
snälla söta rara, väx upp! :)

Men men, tycker ni det är kul så fortsätt ni, jag tar bara bort dom sen, de är inte så svårt ;)!

Om en stund ska jag och mari gå till hennes pojk och hälsa på, jag vet ju knappt vem han är :P!
Sen hem duscha och mys framför tvn!




snyggmuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0