Torsdag!

Gårdagen spenderades som sagt med mari..
Blev hockey vid 7, bois förlorade naturligtvis, 4-5, segt!!
Kvällen slutade med att Jag Anja Kekke och Mari åkte till donken och käkade..
Vi släppte av fnittertokarna och åkte en sväng och prata lite...
Vid 11 skjutsade Kekke hem mig och jag gick in för att sova, vilket inte blev av förens halv 3, lyckat!

Idag gick jag äntligen till skolan.. riktigt skönt att vara något frisk.. magen krånglar fortfarande men det är mycket bättre!
Efter skolan tog jag en promenad till sjukhuset... skulle till min sjukgymnast på värmebehandling, sköönt!
Efter sjukhusetbesöket gick jag hem och gick ut med bebis, och sen in och kolla tv en stund!
Vid 5 kom mamma hem och gjorde mat.. kycklingburgare och sallad, mums!
Efter maten har jag bara slappat.. så jävla trött hela tiden!

_____________________________


Nu skulle det inte sitta fel med ett jobb och bra lön,
jag är så jäkla sugen på att shoppa, vore inte fel med lite vårnytt i garderoben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0