Sjuk?

Vaknade vid halv 7 idag och ville inget annat än slänga telefon i väggen och somna om!
Men skolan kallade så det var bara att hoppa upp och börja platta håret, kände mig dock inte helt frisk!
Men jag åkte iväg ändå..
Efter en lektion började jag må illa och få ont i huvudet, men jag fortsatte även andra lektionen vilket slutade med att jag fick ringa efter mamma som kom och hämtade mig!
Väl hemma gick jag och la mig och tänkte kolla tv men somnade bums, ett tecken på att man är sjuk? känns så!
Så jag har legat här hela dagen och bara degat.

Ska kolla film och duscha, sen får det nog bli sängen tidigt ikväll.. usch jag orkar inte bli sjuk nu!

Förövrigt så saknar jag karlan jätte mycket..
Tänkte ringa och kolla hur han har det om en stund..

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0