Klassparty!

Min gårdag var otroligt rolig!

Jag åkte till Tuna runt 7, där min underbara gammla klass väntade!
När jag kom dit hade dom redan börjat och hade "lektioner", så precis när jag kom skulle dom upp i bildsalen och ha bild!
Efter bilden skulle vi ut i hemkunskapen och laga mat, men alla var inte så sugna på det som erbjöds så jag och sara (läraren) fick hoppa in i bilen och åka till vallen för att hämta pizza!
Därefter maten så var det GuitarHero och Singstar som gällde, riktigt kul faktist!
Efter en stund förflyttade jag linnea och tove oss in i musiksalen för att sjunga ist, micke(musiklärare) satt redan där och spelade, sjöng väl i stort sätt hela kvällen, haha! Att man saknar det eller!
När vi kommer ut efter ca 2 timmar så sitter hela klassen och kollar film, så jag hoppade ner på min madrass ochh höll klassen sällskap :)!
Vi kollade på 3-4 filmer och pratade gammla minnen, haha det var längesen jag skrattade så mycket!
Vi var från början runt 15 st, det roliga var att vid 2 så var det bara 7 st kvar, Och dom droppade hem en efter en, så till sist var det bara lärarna och jag och isak kvar, haha, men men, med så sköna lärare kan det inte bli annat än bra :)!

Tack alla för en superrolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0