Karlstad

Helgen har vart helt underbar!

I fredags kom Linus och hämtade mig vid 7 (?),
jag packade det sista och sen bar det av till Karlstad!
Väl framme åkte vi till Linus och lämnade av packning och for sen vidare in till stan!
Åkte fram och tillbaka till olika fester och ställen hela kvällen, till slut kom vi till stan där det spårade ur.
Så sista hållplats blev Råtorp(?!) där 7 hulliganer höll till, (kan ju säga att festerna i Kstad är riktigt sjuka om man jämnför med i Mstad) 
Man glider in i rummet och där kastas fothöljer, öl, bollar osv.. jag skulle inte velat vara dom som skulle röjja där dagen efter kan jag säga, och i bakis tillstånd(Y)

Lördagen blev lugnare..
Vaknade hos Linus vid halv 11, hoppade då in i duschen och fixade iordning mig innan Linus och Olle skjutsade ner mig till stan där jag skulle möta Jenny!
Vi kikade igenom stan en snabbis och efter lite shoppande gick vi till donken!
Efter den supernyttiga lunchen så kom Jennys släkting och hämtade oss och vi åkte hem till dom!
Lördagen blev som sagt lugn så den bjöd på promenix med deras urgoa vovve, melodifestivals-mys och svingoo mat:)!

Idag har jag bara åkt buss och väl hemma i Mariestad så skjutsade mamma mig till Johanna!

Ne nu har jag tjötat tillräckligt! :)

Linus lilla lya!
Linus i egen hög person!
Han tror han är cool :/
Sköna gubbar!
Haha samma som ovan!
Mys med tjejerna!
Ursöta valter är lite trött!
Alva
Lite shopping!
Egengjort armband!
 Ingen komentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0