Jenny!

Det var tänkt att jag skulle komma i säng i tid, för att jag inte känner mig helt frisk, men istället har jag jätte svårt att somna och klockan har redan smygit iväg till 01.34!
Blir antagligen ingen skola imorgon heller, jag håller på att bli sjuk, är snuvig och det känns som jag har feber!

Tänkte berätta lite för er om min allra bästa vän, Jenny Jonsson!

Jag träffade Jenny för första gången för ungefär ett och ett halvt år sen!
Vi klickade nästan direkt och jag kände att jag hade fått en riktig vän som jag kunde dela allt med,
det var så skönt att det fanns någon som alltid fanns och stöttade om något var på tok!
Hon finns där, hon lyssnar, hon stöttar, hon får mig att känna mig bra!
Hon gör mig stark!
Hela sommaren tillbringade jag ihop med min underbara, och det kan varit den bästa sommarn i mitt liv!
Jag har alltid så roligt ihop med henne och hon betyder så himmla mycket för mig!
Det sista nu har vi kommit ifrån varandra lite, vilket gör mig oerhört ledsen, men jag alltid finns här för henne, vilket jag tror att hon vet!
Jag älskar min Jenny mer än något annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0