Favvosar!

            
   Min älsklingsvovve!             Jag ser ut att ha
   Finns ingen sötare!           jätte bruna ben där,
                                               jag vill ha sommar nu!


Två favvo grejer idag, kjolen är ju alltid snygg men vovven är inte alltid snäll :P
Men idag har han vart en riktig gosgris och har legat hos mig i sängen hela dagen nu när jag ligger hemma sjuk!
Jag vill skaffa en bebis tjabo :(.. dom är ju så mysiga när dom är bebisar!

Skulle gå och lägga mig i tid idag ja, (idag också) men självklart har klockan sprungit iväg till 04.16 nu!
Har vänt på dygnet helt och hållet, inte bra!
Men nu börjar jag bli trött, så nu ska jag låta datorn och mina ögon vila!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0