20 februari

Trevlig dag på Ymsen med klassen måste jag säga!
Jag och sandra tog en lång jädrans promenad ut på isen, när vi vänder oss om så ser vi inte ens resten av klassen inne vid land längre, så då var det dags att vända kände vi, haha!
Vi åkte skridskor och skidor och en del fiskade faktiskt till och med!
Jag tyckte att jag såg ut som bambi på hal is efter att inte ha åkt skridskor på typ 5 år(?)
men jag kan säga att det fanns andra som var ännu värre, och taskigt nog var det inte bara jag som inte kunde hålla sig för skratt, såg riktigt roligt ut, haha!

Nu har jag sovit i en timme ca, var helt död eftersom jag är dum nog och lägger mig 3 varje natt!
Ska städa och packa inför karlstads resan ikväll!
Nu inatt ska jag stanna hos Linus över natten, och imorgon blir det vidare till grums och jenny :)!

Neeee :( nu måste jag sätta igång med rummet, och det är så tråkigt!!!

Later darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0