19 februari

Skolan idag kunde inte varit segare,
somnade på min svenska lektion och vaknar av att vikarien knackar mig på ryggen och säger att lektionen är slut,
fanns ingen stake i henne inte, haha!

Nu sitter jag i Maris Robins lägenhet och kikar runt på datorn och kollar på när mari städar, njuuuta av att man slipper det, iaf tills jag kommer hem, där jag har ett bombnedslag att ta hand om :/ alltid lika underbart att vänta tills sista minut så att alla kläder har lyckats hamna på golvet och man vill spy bara av tanken på att vika in allt och lägga in igen, underbart, verkligen!

Senare sen vet jag inte riktigt vad som händer, om jag kanske stannar här tills jag ska hem eller om jag hamnar någon annanstans, det återstår att se!

Ne nu ska jag gå och se hur det går för sis med disken!

later darlings!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

najs blogg johanna :)



kika på min? :)



kram <3

2009-02-19 @ 19:50:40
URL: http://nileah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0