19 februari

Dagen fortsatte med mupp 1och2 :), dom är allt bra söta dom där!
Dom lagade mat medans jag kollade wallander, sen var det framdukat och dags för mat, vilken service, underbart!
Satt och kikade simpsons, jag har äntligen hittat två att dela det intresset med!
Efter en stund tog vi en promenix ner till "marre" enligt Robin och "storsis" enligt mig, lite delade meningar där känner jag :)!
Kekke och Kritan kom och hämtade mig och vi åkte till smasch, grabbsen käkade och jag och Emilia satt och kollade på,
usch, både jag och Emilia kände att det där med skräp mat inte är så lockande längre, får börja tänka nyttigt nu!

Nu ligger jag här och funderar på morgondagen,

*Ymsen med klassen för skridskoåkning
*Hem och städa (vilket jag inte hann idag!)
*Simma med sis om hon inte smiter till skövde
*Karlstad?
(ska nämnligen åka upp och hälsa på Jenny som är där och praktiserar och också försöka få en skymt av den extremt saknade Karlan!<3
Shopping är självklart inplanerat på schemat :).
Jag och linus tar hans bil dit, men den lille fjanten kan ju inte bestämma sig om vi ska åka fredag kväll eller lördag morgon, antar att det är flickvännen som får avgöra det;) .)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0