18 februari

Det gör ont i mig när jag tänker på dig,
om du ville få mig ner i bott har du lyckats,
jag trodde aldrig att du som var min bästa vän som jag delat allt med skulle göra såhär!
fyfan, besvikelsen går inte att beskriva!


_______________________________________


Vart med sis hela dagen,

tur att du finns när alla andra har blivit sinnessjuka i hövvet!

Vart hos henne Robin och jag somnade gärna och sov i typ 3 timmar, jag är riktigt social jag (Y)

Vid halv 9 kom kekke och hämtade mig och vi åkte lite bil med simon och alexandra!


Nu ska jag sova för att imorgon orka skola och en hel dag med stollmari, även kallas sis nu för tiden! :)


Löveee Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0