18 februari

Slapp hemmadag,
Fått någon jävla alergisk chock tydligen, så sjukhuset väntade vid 1 idag,
fick tabletter, vilka jag ska ta 24 st om dagen, herrejisses, 12 på en gång, rätt oklart men man får la lita på att dom kan det där doktorerna, dom i mariestad är ju dock inte dom bästa har jag hört?!

Vid 7 åkte jag och Emil och hämtade Veronica ute i bonnehålan hassle för att åka in mot stan och kika
Bois-Vik, vilken slutade med att vi åkte därifrån efter andra period som slutade 6-1 till vik, pinsamt boisen!
Åkte lite bil, släppte av Veronica hos hennes sis och åkte istället och hämtade Simon och Alexandra, mycket trevlig sällskap måste jag säga :)!

När dom var avlämnade så åkte jag och Emil till rödjan och jag fick köra lite, jag måste säga att för att köra andra gången gick det helt okej, haha jag måste verkligen ta tag i det där nu :/!

Nu blir det andra avenyn, för andra gången, hejjjjja mig!
Efter det sängen för att imorgon orka upp till sugskolan!

Love Johanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0