15 februari

Sportlovet har både vart underbart och kasst, dålig uppdatering pga massa tråkigheter, men helgen bjöd på allt annat än tråkigheter, så tänkte skriva och slänga upp lite bilder ! :)

Fredag spenderades hemma hos Jennybabe, vi åkte och handlade med henne mor och gjorde sedan mysmiddag,
kollade en snabbis på let's dance innan jimmy säger att han ska åka till jesper, då får jenny lite smått utbrott och skriker och gapar att vi ska med dit, blev lite bråk men efter några svordommar sätter sig jimmy i bilen och vi skyndar efter!
Väl hemma hos denna jesper så dricker alla som är där och jag och jenny placerar oss i soffan och spelar GH, riktigt kul tills jimmy säger att han ska GÅ hem och att vi också får göra det för att han inte har någon bil, så det var bara att traska ut i kylan och börja gå mot donken, (jenny bor typ vid mcdonalds), efter att ha blivit jagade av en alkis på cykel och en lång och jobbig promenad var vi äntligen framme hos jenny, då blev det prat mys och sova!


Dagen efter vaknade vi rätt sent, städade jennys rum lite eftersom dom ska ha visning på huset nästa vecka, och käkade lite innan jag åkte hem..
 
mitt hår börjar bli rätt långt märkte jag:P

                                                                     Lägger endast upp denna bild för att
                                                                     visa hur långt hår jag har fått!


____________________________________________________________________________________


Lördagen spenderades i Lyrestad med massa godingar, bla simon veronica putte sara m.m..
Vi kom dit runt 7 och började så småningom dricka, Kortspel, tjöt, allmänt mys, tills simon robin och putte kommer ut i badkläder, då var det dags, jag och veronica gick och bytte om och när vi kommer ut och ska krypa ner i tunnan så sitter där redan, Robin, Daniel, Dennis, Simon och Puttefnask :) Vi satt där en bra stund, så jäklans skönt är det!
Efter ett tag gick vi in igen och drack och lyssnade på musik, allt eftersom blev klockan mycket och folk åkte hem, men stoppade det oss cpn? nej självklart inte, när simon och veronica lagt sig till ro i vardagsrummet så klädde jag robin och putte på oss vinterkläder och klättrade upp i pulkabacken, vi hade bestämmt oss för att ge gummibåt en chans (Y),
Jösses, två första gångerna var superkul, den sista kunde kvittat, jag slog halv ihjäl mig, men det värt skratten!

Väl hemma hos simon igen så väcker vi dom och går ut i badet igen, vi satt där en bra stund och bara pratade myste och drack, simon och veronica gav sig först, jag putte och robin satt gärna kvar till halv 6 på morgonen, då var sängen välbehövd!
När jag kom in ombytt till sovkläder hittade jag sötnosarna på bilden under i simons säng, så söta! :)






Killarna hade gjort ett snöhjärta och tänt ljus i hela hjärtat, så söta :)!


Nu blev det jätte mycket att läsa, men är man dålig på att uppdatera och har mycket att berätta så blir det lätt så, haha!
Nu är det sängdags för imorgon är det skola,

Love johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0