Julen är det bästa på hela året!

Julen är det absolut bästa på hela året..
Julen betyder så otroligt mycket för mig, och även om det gör ont att inte ha pappa med på julafton så försöker jag vara glad och lycklig just för att det betyder så mycket för mig, jag försöker glädjas åt det jag har.
Men just nu runt jul är det som jobbigast, jag saknar pappa varje dag men på julafton gör det fruktansvärt ont.
Och i år har jag tyvärr mist en till som stod mig väldigt nära, min bästa kompis som jag har känt hela mitt liv miste sin pappa i maj, det gör ont, så jävla ont!

Men som sagt, jag försöker att vara glad och vara tacksam och glad över dom som finns i livet, som finns för mig, och min allra bästa vän är en av dom som jag är otroligt tacksam över att jag har.
Hon betyder så otroligt mycket för mig, Jag älskar henne över allt annat!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0