Jag vet, jag är helt kass!

Jag säger gång på gång att jag ska bli bättre på att uppdatera, men blir det aldrig, jag är hemsk, jag vet!
Men väldigt roligt att folk hittar hit ändå, fortsätter ni läsa så lovar jag att uppdatera, mer än nu iaf!

Min jul har varit jätte bra, många fina klappar som jag är super nöjd med!
God mat och underbart umgänge, det fina med julen!

Hur har eran jul varit? nöjda med alla klappar?


Nu har man nyår att se fram emot istället, eller se fram emot förresten, jag och min pojkvän har fortfarande inte kommit på något att göra, och det är två dagar kvar, duktigt, väldigt duktigt!
Jag ha redan hittat min nyårs outfit, dock har jag inte varit och kollat på mellansdags rean så det ska jag och mina tjejer göra imorgon, får se om man hittar något snyggt!

Har äntligen hittat en klädstil jag trivs med, så kanske ska försöka hitta lite plagg för att bygga på den!
Jag är expert på att säga till mig själv "den här stilen är snygg, så vill jag se ut" så klär jag mig så två gånger och sen är jag tillbaka på den tråkiga "vanliga" stilen igen.
Men nu det sista har jag faktiskt piffat till min stil lite och vill fortsätta utveckla den, så något måste jag väl ändå hitta på rean?
Gör jag det så lovar jag att visa er resultatet!

Nu ska jag och ida kolla på tv, eller något, vi har fruktansvärt tråkigt just nu!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0