Jag glömde berätta...

...att jag och Ida har skaffat katt :D

Vi fick ett ryck igår och fick för oss att vi ville ha ett djur.
(Ida bor i egen lägenhet och jag är här väldigt ofta!)
Så vi pratade om hamster först, men kom på att det nog skulle bli tråkigt, sen pratade vi om kanin, men kom på att den också skulle vara tråkig, så igår kväll åkte vi och hämtade Otto istället, en katt, haha!
Har inget kort på den nu men ska lägga in så fort som möjligt, jag kan ju meddela att han är 12 veckor och snuskigt söt iallafall :).


Nu ska vi iallafall kolla på film, hehe!

PUSSOCHKRAM! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny L

Nej var roligt. :D Katter är det bästa djuret som finns, ja förutom min små hundar. xD Haha.

Fint kort föressten.

2010-01-02 @ 16:10:16
URL: http://fismaja.blogg.se/
Postat av: Emilia

Din fis! Uppdatera nu när du har blivit vuxen då :D

2010-01-17 @ 17:20:34
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0