Väx upp!



Haha ja herregud, när man läser alla fjortis bloggar så undrar man ju hur mycket folk kan med att skämma ut sig för pengar?
18 år och värre fjortisar än en 14åring, som "ska" vara fjortis.. herregud!
Titta på Kenza och Blondinbella, inte fan beter sig dom som kissie gör, och dom är också 18, dom beter sig som en normal 18 åring ska göra, dock kanske blondinbella är lite överdrivet vuxen, eller?!
Visst, skulle jag vilja ha fler läsare skulle jag också kunna sitta och skriva att jag är bäst, och att jag vet att ni älskar mig osv, men vad tjänar man på det? jo man får en blogglön pga fler besökare eftersom det lockar läsare, men inte fan blir man mer omtyckt, tvärtom, folk stör sig på en och tycker bara att man är patetisk, och hur kul är det då?!
Ne, då tjänar jag hellre pengar och får fler besökare på annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0