Underbar onsdag!

Min onsdag har varit hur trevlig som helst!

Började dagen med att åka ut till torsö för att luncha med mamma annkristin adam och willian, gud vad fint torsö är när vädret är bra, och idag har det ju varit riktigt kanon väder!
Hade tyvärr ingen kamera med mig (och jag vet, det har varit dåligt med bilder det sista) men jag åt iallafall pasta med kyckling och soltorkade tomater och underbart god sås till, mumma!

Efter lunchen åkte vi tillbaka in till stan och mamma skjutsade mig till väner, (en friskola där jag hade sökt till hotell&resturang) där jag skulle ha möte om ifall jag kom in eller inte..
Och vet ni?
JAG KOM IN!!!!!!!!!!! :D
Pjuu säger jag bara, oron i magen har släppt och är är oerhört lättad över att veta vad jag har att göra nu i tre år.

Och efter det åkte jag ner till stan och kikade med johanna..
Och nu sitter vi hemma hos henne, får se om vi hittar på något, det blir iallafall tidigt i säng ikväll eftersom att skolan kallar imorgon klockan 8.30, längtar nästan, låter sjukt men jag är oerhört lycklig just nu!

Nu ska jag ut på ballen och skriva lite i min nya kalender jag köpte förut (:

PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2009-08-19 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0