Tisdagskväll!

Nu har jag sofia och sofi varit på donken och hämtat mat, mums, men nu får det bli ändring på matvanorna, HELT SERIÖST NU!
Men nu sitter vi här och kollar två och en halv män och skrattar åt att vi är så barnsliga, kiss och bajs åldern skulle jag vilja kalla det, ni får kalla det vad ni vill :)
Vi ska väl bara sitta här och njuta av varandras sällskap, var längesen jag träffade mina små troll!
Får se om vi hittar på något annat senare, nu ska vi kika klart på tvprogrammet och sedan hitta på något att göra!

PussochKram!


Hittade en ett år gammal partybild på mig, haha snacka om dragen!

Kommentarer
Postat av: FIIIA

Det var supermys :D

men imorgon blir det att börja träna!!!!

2009-08-05 @ 01:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0