Tappa 15 kilo på fyra veckor!

Jösses, det låter väl helt otroligt..
Jag vill inte uppmata någon till att banta, absolut inte..
Men sommarkilona sätter sig precis där dom egentligen inte är välkommna, så ett försök vore väl inte fy skam?!
En tjej som hade gått ner 15 kilo på fyra veckor, genom att sluta med godis dricka och självklart snabbmat, och äta bra husmanskost..

Såhär hade hon lagt upp det..

* Ta mindre potioner..
* Ta aldrig om..
* Ät mindre kolhydrater.. (mindre pasta, ris och potatis..)
* Ät mer kött och fisk..
* Ät mer grönsaker..
* Rör på dig lagom mycket, en promenad om dagen räcker..

Ja, jag tycker då inte att detta var ett farligt schema, kan det funka då?!
Man får väl pröva och se om sommarkilona försvinner, vore ju helt otroligt..
Och skulle det funka så förstår jag inte varför alla håller på och svälter sig själva!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj helvete, gå ner så mycket på så kort tid. :O Ja då håller jag med faktiskt. Kissie ska ju ha sin challelatte skit så hon kan prova detta egentligen. xD Då tynar hon bort bara. :S Vem har man då att mobba. ;D xD Hahaha, sorry dåliga skämt nr ett. xD

Bra blogg Johanna och rolig shopping dag du hade. :O Och du... Bik Bok är fan bäst. :D Finns i Eskilstuna med. (:



Pusslipuss <3



Från Jenny L. (:

2009-09-09 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0