Söndagskväll!

Hello, ber om ursäkt för dålig update, men kikar man runt på folks bloggar så ber dom flesta om ursäkt för dålig update, någon bloggtorka som smittat av sig på alla?! hmm...

Hur som helst så har det väl inte hänt sådär värst mycket i mitt liv dom två senaste dagarna..
Var hos emilia igår kväll, där även eve befann sig, vi satt och prata, och var ute och gick, allmänt mys medans våra pojkvänner roade sig med att åka moppe och antagligen en massa annat dumt som vi inte får reda på, att killar aldrig kan sköta sig!
Men vid tolv kom min lille fjant och hämtade mig och så åkte vi hem till honom och kollade på tv, var helt död igår så sängen var inte alls fel efter en timmes tv tittande.

Och idag då, jaaa, jag har suttit och kollat på barnprogram i stort sätt hela dagen, (eftersom kekke har hållt på med sin bil), mår inte så bra, vet inte vad det är med mig, känner mig nere och allmänt trött på allt, någon depp period antar jag, jaja får hoppas att det går över snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0