Sliten

Ja det är nog det minsta man kan säga..
Behöver fixa naglar, göra inpackning, raka benen osv..
Och jag är trött som bara fan, jag vet inte vad det är, kan iofs bero på för lite sömn, men det är något annat, vädret kanske?
Jaja, har inte varit sådär jätte sugen på att blogga, och har haft massor att göra.
Igår åkte vi till mari vid elva och satt där och garva ihjäl oss och diskuterade vad som ska hända i veckan!
Vi ska ju åka till götet imorgon, jag jenny och mari, hon ska ta hål i tungan och så ska vi shoppa och äta ute, kan bli en riktigt bra dag, dock tycker jag det hela skulle bli mycket roligare om vi söp mari under bordet och sätter henne ensam på ett tåg hem så att hon är kanon när hennes mamma hämtar henne i skövde, men det kanske bara är jag!
På fredag ska iallafall både hon och jag vara kanoners, 18års party och då är man fan inte nykter!

För er som inte känner mig så kan jag lova att jag inte är någon alkoholist, kan nog låta lite som det i detta inlägg, men det är jag inte!

Nu ska jag väcka jenny så vi kan laga mat :)
PUSS


kanske ska bli brunett igen ändå?

Kommentarer
Postat av: Linda Q

Du passa bra i brunt ;)

2009-08-10 @ 15:18:29
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0