Shopping resultatet!

(OBS, jag är nyvaken och sliten på bilderna, så var snälla att bara kika på kläderna :D)


Sidenklänning Zara 499:-


Volang klänning (siden den med)  Gina 299:-


Kjol med små nitar och dragkedja bak, Bling 199:- (sista bilden visar bäst hur den ser ut)


Skärp Gina 49:- , (sjukt billigt på rean)


Grå sliten jeans väst från Gina 349:-


Stickad mys väst från BikBok 125:- :O (ord, pris 499:-)

Det var vad jag fick med mig hem igår, är mycket mycket nöjd och ångrar faktiskt inget av köpen, annars kan jag bli sån att jag kommer hem och tänker "neee, varför köpte jag den för" men idag är jag hel nöjd med allt!

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ser bra ut :D :D

2009-08-12 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0