Nattäventyr..

Sådär ja, då var man hemma från nattäventyret, haha roligt det har vi iallafall!
Har precis kommit hem till johanna nu där jag ska spendera min natt, för tidigt imorgon bitti bär det av till skövde för att kika lite, och jag kommer bli galen av att gå där utan pengar och veta att man inte kan köpa något, menmen, handlar man upp för allt får man skylla sig själv!

Kanske hinner med ett inlägg till innan jag går och lägger mig, nattbloggning är min grej!

Puss så länge!


Haha, min allra bästa vän sen blöjan, love you!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D ja kakorna var verkligen goda, testa gärna nån gång!

2009-08-18 @ 09:36:33
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0