Någon mer än jag som är livrädd?



Jag kan säga att jag är livrädd..
Bara i våran lilla håla till stad har det blivit fem st smittade..
Vart fan kommer sån här skit ifrån?
Uppenbarligen kommer det från utlandet, men alltså, hur startar det?
Jag blir rädd bara jag tänker på det..
Dock trodde jag att man dog, (och det kan man ju) men jag trodde typ att man var dödsdömd om man fick svininfluensan (blond som jag är) så nu när jag har tagit reda på lite mer om det så har jag lugnat ner mig lite, men usch, det är riktigt otäckt hur en liten influensa kan döda människor, hemskt!


Kommentarer
Postat av: anoschkin ;)

Jag tycker också det är läskig.

men det kommer finns vaccin för den snart :)

så man får ta en spruta ;)

2009-08-21 @ 18:31:22
URL: http://sandraanoschkiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0