Inspiration

'











Åh underbara inspiration!
Nu vill jag nästan att hösten ska komma, eller nej, eller jo, eller jag skulle gärna ha sommar året om, men när man kollar in höst kollektionerna så är hösten mer än välkommen, hade jag pengar till det skulle nästan allt ovan få följa med mig hem och bo i min garderob!

Dock har jag faktiskt funderat på att försöka skaffa mig ett jobb, liksom, ett extra jobb efter skoltid just bara för att tjäna ihop lite mer pengar i månaden än dom 2300 jag redan får, visst, jag får mer än en del andra får, men jag tror inte att det spelar någon roll hur mycket pengar man får, man vill alltid ha mer, och 2300 räcker tyvärr inte långt i månaden om man är shopping galen som jag.
Jag shoppar oftast upp alla mina pengar första veckan, sen går jag där pank och tycker det är piss tråkigt, och vem skulle inte tyckt det?

Men nu ska jag ut en sväng med johanna och rasmus!
Ha det bra så hörs vi senare godingar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin

fin blogg!!

2009-08-17 @ 23:32:33
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0