Hur mycket kan man lita på andra människor?

Hur mycket litar ni på era närmsta?
Jag kan ärligt säga att jag inte litar fullt ut på alla mina närmsta!
Hur ska man kunna veta om man kan lita på dom eller inte? egentligen..
Vad en människa säger är en sak, men vad dom tänker kan ju vara en helt annan, och jag kan ju aldrig veta vad en annan människa tänker..
Det skrämmer mig att det är så, för plötsligt känns det inte som att man kan lita på någon fullt ut?!
Jag hoppas ju verkligen att jag kan lita på dom jag har runt mig, dom jag älskar, att ingen snackar skit om mig, för då vill jag att dom säger det dom har att säga till mig direkt istället för att gå runt och säga det till andra..
Det är skrämmande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0