hejja johanna!

Wie, hejja mig, nu har jag sagt i två dagar att shoppingen ska upp här på bloggen!
Men min digital kamera är helstörd så jag har fått ta mobil kort det senaste, och idag, idag självklart när jag skulle ta kort på den förbannade shoppingen så har den med blivit störd, alla bilder blir svartgröna och det syns i stort sätt inte ens vad det är, min vanliga tur, grrrrwh!
Menmen, går det inte imorgon så skiter jag it, jädrans otur!

Vid åtta ikväll åkte jag till kekkisen!
Har kollat på två filmer och bara degat, eller, han har kollat på en och en halv, sen gav han upp och gick och la sig, någon mer än jag som har en pojkvän som lider av trötthet?! För er som inte har så kan jag påpeka att det inte är roligt!
Men nu har klockan precis passerat ett och min kväll har bara börjat!

Pusspåenstund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0