Hallojsan!

Igår var det party, kanske lite väl mycket party eftersom vi lyckades få 1000:- i böter, jaja det är bara betala och se glad ut!
Jag skulle ner med några kompisar till björnes, vi lyckades komma in och sen sket det sig,så ja, vi tog våra grejer och åkte hem till simon och satte oss istället, med hans syster och hennes kompis, skratt och sjuka historier berättades, bla könshår och flötigt hår(?) ja, jag vet inte hur jag ska bortförklara det där!
Sen åkte jag till Mari en sväng när klockan närmade sig tolv, där var Mari och sex andra tjejer var, och festen fortsatte, ändå tills klockan ett då vi hoppade in i en av tjejernas bil och sjöng och skrek, vad som hände där efter tar jag inte upp på bloggen, haha! :)

Nu idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag och min man har tjaffsat lite smått om vad vi ska hitta på,och ingen av oss kommer på något roligt/vettigt att göra, så nu sitter jag inne och bloggar och han tvättar bilen, det är ju superväder idag också och det gör mig ännu mer irriterad att vi inte kommer på något roligt att göra!



Hörs senare!
Loveandkiss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mellgren

Haha vad fick ni böter för? :P

2009-08-02 @ 18:39:17
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0