..

Hur du har kunnat bli en helt annat människa på dessa månader är svårt för mig att förstå.
Jag förstår inte hur du tänker, från att jag var allt för dig är jag nu något du prioriterar sist, jag är inte viktig längre, du bryr dig inte, och jag, jag förstår inte.
Jag förklarar dag för dag att du är mitt allt, och jag vet innerst inne att jag är ditt med, men dom känslorna har du tydligen gömt någonstans långt inne, för du visar inte det för mig längre, och det gör så jävla ont.
Du vet att du är mitt allt, du vet att jag skulle gå genom eld och vatten för din skull, du vet ju det.
Jag kan inte ens beskriva min kärlek för dig, och du kan uppenbarligen inte visa din för mig.
Att hela tiden gå och ha oron i magen gör mig galen, jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.
Allt jag vill är att det ska vara bra, lika bra och fint som det var förut, lika mycket kärlek, lika mycket respekt och ömhet.
Jag vill att våra myskvällar ska vara som förr, bara du och jag i soffan en hel kväll.
Vi behövde ju bara vara i samma rum förut så var allt helt underbart, vad finns det nu?!


Jag älskar dig, och jag vet att du älskar mig, men vi har alla gränser.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Johanna - uppskatta det du har. För stora krav tär på båda två. Du vill inte hamna i min sits.

2009-08-27 @ 22:40:57
URL: http://evelinahallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0