Designen!

Titta, titta, TITTA :D
Jag är super nöjd, tack så mycket benjamin!

Idag har jag varit i skolan, helt okej skoldag, väldigt mycket snack och skrivande, lite jobbigt men så är det väl i början när allt är nytt, mycket vi ska lära oss nu, pju!
Fick även reda på att min körkort nästan blir helt gratis eftersom jag går på väner, rektorn fixar så att vi får teorikursen och 6 körlektioner gratis, helt perfekt!
Så dom pengarna som skulle gå till körkortet ska istället shoppas upp i helgen, lovely!!

Nu ska jag kolla klart på cribs och vänta på att älskling ringer.. ska nog sova hos honom inatt!

PUSSPÅER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack desamma :D



Förlåt för sent svar, mitt fel. Allt bra? :)

2009-08-25 @ 14:56:49
URL: http://realfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0