Dagens update!

Jag och sofia åkte till sandviken och badade runt två, var där och badade och stekte i den underbart varma solen, så lite färg har jag allt fått..
Efter solningen cyklade jag hem och åt och lite så.
Och senare på kvällen åkte jag till emilia och myste framför håkan bråkan, haha lika barnsliga båda två :)

Imorgon är fia på lager 157,så jag får jogga själv, gud så tråkigt, men nödvändigt så det ska göras!
Sen ska jag ligga i solen HELA dagen, och på kvällen får vi se, ska vara med snutten iallafall!

Hörs imorgon, lovar att jag ska blogga mer och om lite roligare grejer imorgon!

PussochKram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

var du ute och sprang ensam!? :O :D

2009-08-08 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0