Brunette eller ej!?

Eftersom att sommaren inprincip är över, så börjar jag fundera på höstfrillen..
Ska man bli brunette igen kanske?
Jag brukar ju vara mörkhårig på höst och vinter, men känns nästan som att jag vill vara blond ett tag till..
eller nej, jag vill ju vara brunette, eller nej eller jo!
Alltså, när det kommer till detta färgande och klippande så blir jag alltid lika irriterad på mig själv eftersom att jag aldrig lyckas enas med mig själv om något bra, och så ångrar jag mig, och att hålla på att färga blond hela tiden sen om man skulle ångra sig är inget altenativ för mig som det är nu, det är så slitet så det är äckligt!

Men vad tycker ni?


Brunette?


Blondin?

Kommentarer
Postat av: emilia

Brunett är ju höstens färg på hår. Det har vart så i alla tider, men jag föredrar dig blond min blondiiee! Vem ska annars vara en dum blondin med mig? :( + jag tycker att vi kör på att vända upp och ner på höstmodet!? <'3

2009-08-04 @ 11:41:59
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0