Brudar brudar brudar, alla gillar brudar!

Jo visst är det så, alla gillar brudar!
Men hur shyssta är vi brudar egentligen?!
Mot varandra speciellt, killar bråkar också, visst gör dom det, men dom trackar inte varandra på samma sätt som vi tjejer.
Tjejer snackar skit, tjejer förstör för varandra, tjejer pekar ut dom som är "töntar" och "mindre värda" tjejer kan fälla elaka komenterer till varandra eller skrika hora efter varandra.. riktigt på det sättet funkar inte killarna!
Jag förstår inte vitsen med att vara elak på det sättet som en del är, sen är inte jag guds bästa barn, det är absolut inte det jag menar, men jag skulle aldrig ställa mig och skrika hora efter någon bara för att vara elak..
Och man har ju fått höra sen man var liten, "dom är bara avundssjuka" och visst ligger det mycket i det, men jag tror att folk som mår dåligt gärna pucklar på andra för att känna sig lite större själva, får man någon annan att sjunka leder det tydligen till att man själv hamnar högre upp, jag tycker dock att det borde vara tvärtom!

Ne, elaka bitchbrudar får dissen av mig ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0