Blogga ja, juste!



Jaha, nu har halva lördagen också gått, herregud vad tiden bara springer iväg, snart är lovet slut också, suck!
Idag har jag inte varit ute på motions rundan än, får se när jag klämma in det!

Idag har jag bara slappat och med bara glidit runt, inte fått speciellt mycket gjort, har klippt emil och nu är den fisken ute på sjön och har lämnat mig hemma :( elakt men skönt att någon kan ha det skönt på sjön i denna otroliga värme, och nej, JAG KLAGAR INTE PÅ SOLEN!!!!
Har varit och glott lite på collanbollan som spelade fotboll också, fytusan för att springa och jaga en boll i denna värme!
Ska antagligen mysa med jenny lite sen, eftersom det inte finns en enda människa i hela stan som är sugen på att parta lite!

Skriver om en stund igen, ska äta lite nu!

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: S.s

följa varandra på bloglovin?

2009-08-10 @ 13:43:57
URL: http://saftigtskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0