Åhh...

Jag hatar verkligen mig själv för att jag är så feg..
När det gäller mitt hår har jag blivit fegare än fegast, jag vill så gärna prova på lite mer "frisyr" om ni fattar vad jag menar, inte bara rakt mellan långt hängande.. det är så tråkigt..
Jag har funderat starkt på att färga det ljusare och klippa sne lugg igen, har haft det många gånger förr och trivs jätte bra med det egentligen, problemet är bara att jag är van vid att ha lång lugg nu, som jag bara kan sätta upp i en knut med allt annat hår, lätt enkelt och i vissa fall snyggt, men med en kortare lugg så funkar inte min älskade knut.
Någon som vet hur man blir av med frill nojjan ?! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

tack <3



Äh, man lever bara en gång...kör på :D

2009-08-05 @ 02:54:35
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0