Lördag

Gårdagen blev riktigt lyckad,
Började hos mig, blev lite dålig stämning när alla skulle byta om och fixa sig, och jag fick ryck på att jag inte hade något att ha på mig!
Men när vi var iordning gjorda allihopa så braka det loss, lite kortspel och dans, sen svävade vi, precis som planerat!
Vid halv elva åkte vi till Jerker och fortsatte förfesta där, jag och Mari spårade självklart, som vanligt!
Runt tolv skulle vi ner till Björnes, tog typ en halvtimme att få komma in, men väl inne var det galet!
Och som vanligt så försvinner jag ifrån alla, så jag gick runt och hittade nya partners att skaka loss med, jösses!
Fick även med mig en av mina danspartners hem, mys!


Lägger in lite bilder nu, resten kommer sen :)!
Nu blir det mat, sen ska jag fan gå ut och lägga mig i solen med en tidning och bara njuuuuta av det underbara värdet,
Kollade på termometern förut och den visade 26 grader, det är ju helt underbart!

  

mer bilder kommer som sagt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0