Torsdag

Jag vaknade av att kekke klängde över mig för att komma åt sin mobil, jag kollade på klockan som då var halv åtta, så jag bara sucka och slängde ner huvudet på kudden igen och somnade..
nästa gång jag vaknade hade klockan blivit tio,men eftersom kekke skulle ut och greja med bilen så kände jag att jag lika gärna kunde sova en stund till..
så vid tolv kom kekke upp och sa att han skulle åka och träna,då gick jag upp och tog på mig, och sen ringde jag mari och frågade om hon var sugen på en promenad i det underbara vädret, vilket hon var.
Vi gick förbi stan en sväng och kikade och sen gick jag hem till kekke igen och kollade på tv en stund innan jag hoppade in i duschen..
Efter duschen gick jag och satte mig i solen med kekkes mamma och syster medans han höll på med bilen, men när solen gick i moln var det inte så skönt ute så nu sitter jag inne och kollar barnprogram och kikar runt på internet lite..
Vid sex ikväll ska jag kekke och malin åka till skövde och kolla på bio.. mysigt!


Min snygging!
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0