Torsdag

Min skoldag började med ett nationellt matte prov, det bästa man kan börja dagen med, eller inte.
Men det gick rätt bra tror jag, det kändes ganska bra iallafall.
Efter provet hade jag rast från 8.45 - 12.10, och vid tolv där hade jag en lektion i trettio minuter, där vi endast pratade om det där jävla provet, så att stanna där efter 8.45 kändes inte så där jätte värt när jag gick hem vid halv ett, men men.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig, och väl hemma så la jag mig på en filt ute i solen med min älsklingsvovve, vi höll på att somna båda två, det var riktigt skönt när solen låg på.
När jag hade varit hemma i typ en timme så kom jag på att jag självklart hade glömt att lämna in min ansökan om sommarjobb som skolan fixar, (vilket är bättre än inget), så det var bara att åka tillbaka till skolan, övningskörde även dit och hem, och det gick galant precis som alla andra gånger nu det sista, riktigt skoj!

Ska äta mat om en liten stund, köttfärsgratäng, mums mums,
Efter maten ska jag packa ihop mig för övernattning hos älskling inatt.

Jag och Emil har 10 månader idag :)
Grattis till oss älskling!
Jag älskar dig så otroligt mycket!

Nu ska jag lägga mig och dö i solen en stund,
Hörs kanske senare!

Love Johanna!



  

sommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0