Torsdag

Vaknade med älskling bredvid mig i morses, vilken underbar känsla, min pojkvän är det bästa som finns!
Vid halv tio åkte jag till skolan, satte mig i cafét tills min mattelektion började, när jag slutade runt två kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och satte oss i solen en stund.
Runt tre skulle vi hämta Jenny på skolan, och samtidigt passade vi på att åka ut till donken så jag kunde få övningsköra lite, gick faktiskt jätte bra, iallafall för att bara ha kört två gånger.
Nu ligger jag och Jenny och kollar på simpsons, ska väl göra det tills vi orkar gå ut och laga lite mat, magen skriker så det får väl bli snarast!
Ikväll ska jag ut en sväng med Linnea och vovvarna, helt underbart att gå ut och gå nu i detta sköna vår väder.

Jag skriver lite mer senare sen, ha det bäst så länge!



Love Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0